16. 11. 2016.

SLEEK Matte Me/ Ultra Smooth Matte Lip Cream- recenzija



Pričati o SLEEK MATTE ME je teška tema za mene, pa ću se potruditi da vam u ovoj recenziji prenesem sve svoje impresije.  Kada je SLEEK izbacio nove nijanse MATTE ME i kada su objavili da su reformulisali staru formulu i unaprijedili novu, bez dodatnog razmišljanja sam odlučila isprobati neke od novih nijansi. Izabrala sam: Velvet Slipper, Fandago Purple, Old Hollywood i Vino Tinto.


Ambalaža SLEEK MATTE ME je jedna od meni najljepših. Klasičan dizajn, kvalitetna plastika, mat pokopac sa SLEEK logom, sve izgleda odrađeno baš po mom ukusu. Nijanse se vide kroz providnu ambalažu, ali su dosta tamnije kada se swatchaju.

Količina je 6ml za 7 Euro.










SASTOJCI:

Dimethicone, Hydrogenated styrene Isoprene copolymer, Ceresin, Silica, BHT, PropylparenMay Contain: TITANIUM DIOXIDE/CI77891RED,IRON OXIDE/CI77491 YELLOW,IRON OXIDE/CI77492 D&C Orange NO.5\CI45370:2D&C Red NO.6\CI15850:2




Aplikator je jedan od najgorih aplikatora, koje sam do sada imala priliku probati. Pretvrd je i svojom tvrdoćom uvijek pokvari nanešeni karmin, pa onda opet moram popravljati, pa čekati da se osuši, pa opet pokvarim sve i tako upadnem u začarani krug. Topla preporuka je nanositi MATTE ME kistom za karmine.

Sam proces nanošenja zavisi od nijanse do nijanse, pa im tako i tekstura varira. Tamnije nijanse su dosta kritične i apsolutno ne surađuju, niti sa aplikatorom, niti sa kistom, niti sa usnama. Tekstura im je Bože sačuvaj i sakloni, ne ponovilo se nikad nikome! Tamne nijanse u prerijetke i teško nadogradive.

Mirisa nikakvog nema. Ne mirišu, a ni ne smrde.





Svi swatchevi su urađeni iz dva premaza sa aplikatorom. Već na swatchevima možete primijetiti kako se tamnije nijanse neravnomjerno nanose i kako nisu dobro nadogradivi, već se lijepi sloj na sloj.




VELVET SLIPPER nijansa je jedini izuzetak i ima dobru tekstruru, jaku pigmentaciju i potrebno je nanijeti samo jedan sloj da bi se postigao efekat mat bold lips. Ovo je nijansa koja je na usnama dooosta tamnija, nego na swatchu ili u ambalaži. Na usnama ima dosta sive u sebi i bude gothic zagastita ljubičasto-siva nijansa, dok na swatchu izgleda toliko nevino. Super se ponaša na usnama i ovo je jedina normalna nijansa od SLEEK koju posjedujem, a koja ne pravi ekcese po usnama. Preživi dobrih 5-6h na usnama bez popravljanja, preživi jelo i pića, otorna je na pobljupce i ne ostavlja otiske. Osuši se u potpunosti na mat. Nijansa je prekrasna i nemam ništa slično ovoj nijansi za uporediti.

FANDAGO PURPLE je druga nijansa po kvaliteti MATTE ME. Drugačije je teksture od prethodne nijanse, dosta je tečnija, nepohodna su minimum dva sloja za postizanje revnomjerno nenešenog karmina na usne, neophodna je olovka ispod i nanositi sloj po sloj kada se osuši prethodni. Nijansa je žarka roza sa plavim podtonom, sa ljubičastom olovkom daje najljepši ombre ikada. Na usnama preživi 3-4h, jelo ne preživi i nestaje sa sredine usana. Blago zateže usne poslije 5h nošenja i postaje dosta neudobna za nošenje.

OLD HOLLYWOOD najljepši naziv nijanse ikada i u potpunosti ide uz ovu nijansu, međutim osim lijepe nijanse ovaj karmin nema ništa lijepo. Ponaša se nevaljalo. Skida se u komadićima sa usnama, pa se nemojte začuditi kada se pogledate u ogledalo i ugledate gole usne u kombinaciji sa cigla tamnim crvenim usnama. Tako neuredno, tako neukusno, tako pregrozno. Najgora tekstura tečnog mat karmina ikada. Neophodno ga je nanijeti uz olovku i u minimum 4 sloja. Čak i poslije 4 sloja može izgledati da je neravnomjerno nanešen. Grozan. Užasan.

VINO TINTO  također ima najgoru moguću teksturu ikada. Skida se u komadima. Horor svih horora. Potrošim 20min svojih živaca i litru znoja dok ga nanesem ravnomjerno na usne i to sve u 5 slojeva! Skida se čak poslije dva pića, sve sa sredine usana otpada u komadima. KATASTROFA!




Od svih nijansi VELVET SLIPPER ima moju toplu preporuku, dok je ostale najbolje zaobići. Žao mi je što sam bacila 21Euro na tri katastrofalne nijanse, s kojima ne mogu baš ništa. U svijetu predobrih tečnih mat karmina umjetnost je napraviti ovoliku katastrofu.

Usne mi i nisu toliko isušene poslije nošenja tamnih nijansi, već osjećam laganu bol. Prije nanošenja MATTE ME preporučujem obavezno nanošenje labela i pripremu usni, jer će istaknuti sve suhe djelove na usnama. Tamnije nijanse poslije 2h nošenja vidno skupe usne i počinju lagano da zatežu, pa zato i otpadaju komadići karmina sami od sebe sa sredine. Veoma neugodni za nošenje i jako me podjećaju na katastrofu od LA SPLASH, za kojeg sam pisala recenziju KLIK TU, a neravnomjerno nanošenje me podsjeća na NYX  soft lip matte cream horor KLIK ZA RECENZIJU.




Sleek možete kupiti online preko njihovog sajta ili u HR u Muller-u ili preko PINKPANDA.hr.


Toliko od mene za ovaj put. Pišite mi ako ste probale SLEEK MATTE ME i kakvi su vaši dojmovi?

:D :*

16 komentari:

  1. Ja imam Birthday suite i zaljubljena sam u njega,bukvalno mi stoji cijeli dan na usnama, zna mi malo naglasiti suhe dijelove,ali se obicno pripremim kada znam da ga nosim. Iskreno se nadam da njegovu formulu nisu dirali,jer sam planirala kupiti bar jos jedan ili dva,da imam zalihe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njega sam najviše od svih željela, ali ga nije bilo kada sam ih kupovala... :(((((((

      UH KOLIKO JE PRELIJEPA NUDE NIJANSA! :DDDDD

      Izbriši
  2. I ja imam Birthday Suit i ok mi je ali mi spada u komadima i to mi se ne svidja... stizu mi za koji dan Colourpop i nadam se da ce oni biti savrseni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa tužnije nego kada čujem da karmin spada u komadima... :((((((((((


      I ja čekam CP i radujem im se više nego Novoj godini!!! Svi ih hvale i ne mogu dočekati da ih probam!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

      Izbriši
  3. Ja imam tri karmina kupljena na rasprodaji na sajtu za sveka 4e. Najvise koristin najsvetliji, jarko roya u nijansi Rioja red, i on se ne skida kao ostali. Old holiwood mi super toji sto se boje tice, ali se ljuspa. vino tinto i ne mogu da nosim koliko se tesko nanosi i odmah skine sa usana. Aplikator mi nije problem, jer imam jako mala usta, pa mi to sto je toliko spicast i pljosnat odgovara, bukvalno samo vrh koristim kod nanosenja, jer jeste pretvrd za razliku od drugih koje imam.
    Slike su sjajne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rioja red je prelijepa nijansaaaaaaaaaa!!! :D


      Totalno su me razočarali sa ovim skidanjem s usana... skroz na skroz sam poludila kada sam vidjela gole usne... ono samo od sebe se skidaju i komadići karmina padaju okolo mene ili udju u usta. UZAS. XDDD Slazemo se oko svega... ja sam se ponadala sa su stvarno poradili na kvaliteti, kad ono jos gore napravili nego one prosle...


      HVALA TI PUUUNOOO! :D XDDD

      Izbriši
  4. Imam Velvet slipper, Birthday suit, Bittersweet i Shabby chic i svi se ravnomjerno nanose, no trajnost im nije neka, počinju se mrviti po sredini usana i baš mi je žao što formula i nije najbolja jer su nijanse prepredivne, ne znam koja mi je draža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se velvet Slipper bukvalno ne pomakne s usana, dok ovi ostali opsta katastrofa i haos... sve ode samo od sebe sa usana... totalno razocarenje... :(((((


      SVE SU TI NIJANSE PREDOBRE! XDDD Ja kad sam kupovala nista od nude nije bilo.. xD

      Izbriši
  5. Ja imam nijansu Petal i užasno sam razočarana s ovim mat ružem. Vodenast je, neravnomjerno se nanosi i isto tako suši,a postojanost je vrlo loša. :( Voljela bih probati nijansu Birthday Suit jer je svi toliko hvale, a ja volim nježne, nude nijanse. Osim te nijanse nemam više namjeru bacati novce na ove ruževe. :/ Karmen

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam Bittersweet i baš za nekoliko dana ide u post sa razočarenjima..užas nad svim užasima- isušuje, loše izgleda, mrvi se,... :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne nijanse, zao mi je sto ti samo jedna odgovara.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Sleek su mi bili među prvima matt ruževima koje sam probala a da su mi bili odlični...
    Sad kad sam isprobala bolje oni su mi najgori od svih njih... Velvet Sliper imam i nije loša, ali se dosta teško nosi jer se malo razmaže na rubovima usana... biterswet je mrvicu svjetlija nijansa i ona mi je prolazna...Petal nijansa mi je samo za ombre efekte i za to je odlična.. Nju trošim već drugo pakovanje... Ruževi jako isušuju usne i grudaje se.... Ne mislim više kupovati ove ruževe...
    To šta imam bit će dovoljno da skupljaju prašinu... Heheh

    OdgovoriIzbriši
  9. imam velvet slipper i sva sreca da imam samo jednog jer meni je ovo previse suho za moj ukus :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam imala Rioja Red nijansu, koja je doduše bila fantastično pigmentirana, ali je nisam mogla nositi ni sat vremena na usnama koliko je bila neugodna. Aplikator je stvarno užasan i plastičan. Riješila sam je se prvom prilikom i sad ih zaobilazim u širokom luku! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. FANDAGO PURPLE mi je najljepša nijansa.
    al dobro pa sam naišla na tvoju recenziju.
    mislila sam si s pink pande naručiti par stvari za rođendan,pa sad znam što da izbjegnem..

    OdgovoriIzbriši
  12. Birthday suit i Shabby chic sam imala i fino frknula....to je užas živi na usnama-puca,isušuje ih i aplikator je tvrd (pikado bi se mogao igrat s tim čudom)....znam da su nekima super i uopće nemaju ovih problema pa pretpostavljam da smo nas dvije dobile loše primjerke...

    OdgovoriIzbriši